Η Νορβηγία αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων. Το 2016, Νορβηγοί πολιτικοί από όλο το πολιτικό φάσμα συμφώνησαν για τη σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων με ορυκτά καύσιμα, χρησιμοποιώντας κίνητρα για την ενθάρρυνση της αγοράς ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων. Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017, περισσότερες από τις μισές πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη σκανδιναβική χώρα ήταν ηλεκτρικών οχημάτων.
Αν και η Νορβηγία είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας πετρελαίου και φυσικού αερίου στη δυτική Ευρώπη, το 98% της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας παράγεται μέσω υδροηλεκτρικής ενέργειας. Τώρα, η χώρα στοχεύει να κινηθεί προς την ηλεκτροδότηση αεροσκαφών και άλλων οχημάτων.
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της, η Avinor, η κρατική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα περισσότερα από τα πολιτικά αεροδρόμια της Νορβηγίας, ανακοίνωσε ότι θα επιδιώξει να μεταβεί σε 100% ηλεκτρικές πτήσεις, θέτοντας ως στόχο την ηλεκτροδότηση όλων των πτήσεων μικρών αποστάσεων μέχρι το 2040.
«Πιστεύουμε ότι όλες οι πτήσεις που διαρκούν μέχρι και 1,5 ώρα μπορούν να γίνουν από εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά αεροσκάφη», δήλωσε ο Νταγκ Φαλκ-Πίτερσον, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Αυτό θα περιλαμβάνει όλες τις εσωτερικές πτήσεις και τις πτήσεις προς άλλες Σκανδιναβικές πρωτεύουσες. Η Avinor εξετάζει μια προσφορά για ένα μικρό ηλεκτρικό αεροσκάφος 19 θέσεων, για να δοκιμαστεί σε εμπορικές πτήσεις μέχρι το 2025.
Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη έχουν χαμηλότερο κόστος λειτουργίας και είναι λιγότερο θορυβώδη από τα κανονικά αεροσκάφη. Τα αμέσως επόμενα χρόνια, η Avinor σκοπεύει να εισάγει σταδιακά βιοκαύσιμα στα αεροσκάφη, προκειμένου να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα, προτού προχωρήσει στην ηλεκτρική ενέργεια.
Αν και ηλεκτρικά αεροσκάφη έχουν πετάξει σε δοκιμαστικές πτήσεις εδώ και δεκαετίες, δεν έχουν ακόμη εφαρμοστεί εμπορικά. Προς το παρόν, η χωρητικότητα αποθήκευσης των μπαταριών δεν είναι αρκετά μεγάλη για να αντισταθμίσει το βάρος τους.
Ωστόσο, δεδομένου ότι η ταχεία πρόοδος στην τεχνολογία των μπαταριών βελτιώνει την ενεργειακή πυκνότητα, είναι πιθανό ότι άλλα οχήματα θα επωφεληθούν, εκτός από τα αυτοκίνητα.
Πηγή: naftemporiki.gr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Τι συμβαίνει με το ηλεκτρικό σύστημα της Ευρώπης: Οι 5 βασικές προκλήσεις
Θέρμανση με κλιματιστικό - Γιατί η τεχνολογία inverter εξοικονομεί ενέργεια & χρήματα
Παθητικό σπίτι - Η καινοτόμος λύση για μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης
Η Βουλγαρία κλείνει τη στρόφιγγα στο ρωσικό αέριο - Τι σημαίνει αυτό για όλους μας
Γιατί η αντλία θερμότητας καίει 6 φορές λιγότερο από το πετρέλαιο;
Net-Billing: Το νέο εργαλείο για φθηνότερο ρεύμα που «κόλλησε» στην πράξη
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Μπαίνει χρήμα στους λογαριασμούς 940 δικαιούχων
Inverter & φωτοβολταϊκά: Ο «εγκέφαλος» πίσω από την πράσινη ενέργεια
Ψάχνεις; Βρίσκεις. Εξοικονόμηση, ανακαίνιση.
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies |
Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334
Copyright © 2025
4green.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.