H PappasClima έχει αποκτήσει τις εξής πιστοποιήσεις: ISO 9001:2015 (Σύστημα για τη Διαχείριση της Ποιότητας της επιχείρησης), ISO 14001 (Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης) & ISO 18001 (Σύστημα για τη Διαχείριση Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία).

Το 2019 υπήρξε μια κομβική χρόνια για την ομάδα της PappasClima

15.727 επισκέψεις στο άρθρο

Η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στην εικόνα της και πραγματοποίησε ριζική ανακαίνιση στις γραφειακές εγκαταστάσεις της.

Συνέχισε την ανοδική της πορεία η PappasClima όσον αφορά τους οικονομικούς της δείκτες, πετυχαίνοντας αύξηση τζίρου κατά 10% & αύξηση της κερδοφορίας. Παράλληλα προετοιμάστηκε για περίπου ένα χρόνο και απέκτησε τις εξής πιστοποιήσεις: ISO 9001:2015 (Σύστημα για τη Διαχείριση της Ποιότητας της επιχείρησης), ISO 14001 (Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης) & ISO 18001 (Σύστημα για τη Διαχείριση Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία).

Επιπροσθέτως, έφερε εις πέρας την υποδοχή του 6ου συνεργείου τεχνικών, επεκτείνοντας το αντικείμενό της και στα συστήματα που έχουν ως αρχή λειτουργίας το νερό. Το συγκεκριμένο συνεργείο πλέον επιτρέπει την παρουσία της PappasClima σε αντίστοιχα έργα καθιστώντας αυτόνομη την εταιρία μας σε ανάλογα projects. Όλα τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν μέσω της ορθής συνολικής διαχείρισης της εταιρείας και του brand PappasClima καθώς και με τη χάραξη μιας στρατηγικής πλήρως εναρμονισμένης με τα δεδομένα των παλαιότερων και δύσκολων χρόνων λόγω της 10ετους οικονομικής κρίσης αλλά και με το βλέμμα στις νέες ευκαιρίες και επενδύσεις που ανοίγονταν και που ανοίγονται στο μέλλον.

Για το 2020 οι στόχοι της εταιρείας είναι η πλήρης αφομοίωση των αλλαγών που αποφάσισε να διεκπεραιώσει το 2019 στην κουλτούρα της. Σκοπός είναι να υπάρξει πλήρης εναρμονισμός με τα νέα δεδομένα, να μπορέσει η εταιρεία να αξιοποιήσει το 100% των συνολικών της πόρων με το μέγιστο βαθμό παραγωγικότητας, να συνεχίσει να ικανοποιεί στο μέγιστο βαθμό το υφιστάμενο πελατολόγιο της αλλά και να ανοίξει νέα και σημαντικά μέτωπα συνεργασίας.
 
Ο στόχος τους παραμένει διαχρονικά ο ίδιος εδώ και 32 χρόνια, η ικανοποίηση του πελάτη.