Μιλάμε με τον Κύριο Γιάννη Κοντούλη, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της Knauf Insulation

Πρωτοποριακά προϊόντα μόνωσης

3.321 επισκέψεις στο άρθρο

Η Knauf Insulation προσφέρει προϊόντα με ποιότητα η οποία δεν υπήρχε διαθέσιμη στο παρελθόν. Βελτιώνουν δραματικά το επίπεδο ζωής και το στοίχημα τους είναι να μας ενημερώνουν κατάλληλα. Μιλάμε με τον Κύριο Γιάννη Κοντούλη, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της Knauf Insulation.

Ειδική θεματολογίαδιαγωνισμοί, δώρα για τους αναγνώστες μας μα και αλληλεπίδραση με εταιρείες και στελέχη που πρωταγωνιστούν σε διάφορους κλάδους της αγοράς Εξοικονόμησης και Ενέργειας στην Ελλάδα. Όλα με αφορμή την επέτειο του 4green.gr το οποίο συμπληρώνει 10 χρόνια στην δημοσιογραφική κάλυψη μιάς σημαντικής αγοράς (τόσο για την ελληνική οικονομία, όσο και για κάθε πολίτη που ψάχνει λύσεις εξοικονόμησης στην καθημερινότητα του είτε στο σπίτι-είτε στο γραφείο) !

Μιλάμε (και ρωτάμε) με τον Κύριο Γιάννη Κοντούλη, Γενικό Διευθυντή Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας της Knauf Insulation. Θέμα μας, οι προκλήσεις, τα “στοιχήματα” και οι ευκαιρίες της αγοράς “μέσα από τα μάτια του”.

Τα προϊόντα της Knauf Insulation, Πετροβάμβακας με ECOSE Technology, Φυσικός Ορυκτοβάμβακας της Knauf Insulation  με ECOSE Technology και Heraklith, είναι υλικά τα οποία έχουν μοναδική αντιμετώπιση στον ελληνικό χώρο λόγω της υψηλότατης ποιότητάς τους. Λόγω της υψηλότατης ποιότητας τους έχουν την προτίμηση του καταναλωτή και χρησιμοποιούνται και στο Εξοικονομώ-Αυτονομώ.


Aς δούμε τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε. 

Ποιοι και πώς καθόρισαν το πού βρίσκεται σήμερα η εταιρεία;


Η πιο σημαντική απόφαση για τη θέση της εταιρείας σήμερα, ήταν η δημιουργία της Knauf Insulation Ελλάδας και Κύπρου και Μάλτας πριν από 12 χρόνια. Σημαντικότατη επίσης, κρίσιμη απόφαση ήταν η ανάπτυξη της ECOSE Technology για τους ορυκτοβάμβακες και η εφαρμογή τους και στον Φυσικό Ορυκτοβάμβακα αλλά και στον Πετροβάμβακα έφερε μία επαναστατική αλλαγή δίνοντας τη δυνατότητα στην Knauf Insulation να προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα με ποιότητα η οποία δεν υπήρχε διαθέσιμη στο παρελθόν. Σε τελική ανάλυση, οι άνθρωποι, είναι αυτοί που υλοποίησαν την πορεία της και σε αυτούς οφείλεται η σημερινή της θέση.
 
Πώς εξελίχθηκε η αγορά, μα και η ζήτηση για την Θερμομόνωση, στις μέρες μας;

Η εξέλιξη της αγοράς στα θερμομονωτικά υλικά τα τελευταία χρόνια έχει εμφανίσει σταθερή ή ελαφρώς ανοδική πορεία, παρά την πανδημία του COVID-19. Μέρος αυτής της εξέλιξης οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται την ανάγκη για θερμομόνωση. Δυστυχώς το ελληνικό κράτος από την πλευρά του έχει μέχρι τώρα καθυστερήσει ιδιαίτερα να προσαρμόσει τις προδιαγραφές του σε όσα υποσχόμαστε προς την Ευρωπαϊκή Ένωση για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Είμαστε όμως τυχεροί που ο κόσμος καταλαβαίνει ότι υπάρχει σημαντικότατη ανάγκη για θερμομόνωση η οποία βελτιώνει δραματικά το επίπεδο ζωής μας.
 
Ποιο (ή ποια) είναι τα κοινά στα οποία απευθύνονται οι υπηρεσίες σας (Β2C ή Β2Β);

Το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα προϊόντα της Knauf Insulation είναι το δίκτυο διανομής, είμαστε δηλαδή Business to Business όμως οι υπηρεσίες ενημέρωσης μας απευθύνονται και προς τους εφαρμοστές και τους μηχανικούς αλλά και στους τελικούς καταναλωτές δηλαδή όσον αφορά την πληροφόρηση για τις προδιαγραφές και τις ιδιότητες των υλικών είμαστε σαφέστατα προσανατολισμένοι προς το μοντέλο Business to Consumer.

Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που παίζει το δίκτυο των συνεργατών μας, οι διανομείς μας σε κάθε νομό, σε κάθε περιοχή, σε κάθε πόλη, οι οποίοι έχουν πολύ καλή τεχνική γνώση των προϊόντων μας και τα υποστηρίζουν επάξια.

Πόσο καλά «διαβασμένο» είναι το κοινό-πελάτης στις μέρες μας;

Ο κόσμος σήμερα είναι ιδιαίτερα πληροφορημένος δεδομένου ότι έχει πρόσβαση σε μεγάλη ποσότητα πληροφορίας από το internet και απαιτεί ακόμη περισσότερες πληροφορίες. Βλέπουμε τον τελικό μας πελάτη σε πολλές περιπτώσεις ως έναν αρκετά διαβασμένο και πληροφορημένο άνθρωπο ο οποίος έχει σημαντικότατες τεχνικές απαιτήσεις. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι τα υλικά μας με ECOSE Technology έχουν ιδιαίτερη απήχηση τον κόσμο, ιδιαίτερα στους πιο απαιτητικούς, που δίνουν μεγάλη σημασία στο οικολογικό αποτύπωμα των προϊόντων και στις χαμηλές εκπομπές πτητικών ενώσεων (VOC emissions).

Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σας όσον αφορά “sales” και “after sales” υπηρεσίες σας ;

Η εταιρεία έχει ένα εξαίρετο δίκτυο διανομής αλλά πολύ περισσότερο και δίκτυο συνεργατών που μας δίνει τη δυνατότητα μας να ανταποκριθούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των πελατών μας. Επιπλέον σημαντικότατο χαρακτηριστικό της Knauf Insulation είναι η δυνατότητά της να ανταποκριθεί σε αιτήσεις για προδιαγραφές υψηλής ποιότητας με όλα τα διαθέσιμα πιστοποιητικά όπως Environmental Product Declaration, Safety Data Sheet, φύλλα προδιαγραφών αλλά και ειδικές συμβουλές και βεβαιώσεις για συστήματα εθελοντικής πιστοποίησης κτιρίων.
 
Τεχνικές και προϊόντα-υλικά που χρησιμοποιείτε και δημιουργούν Ικανοποίηση πελάτη (και word of mouth συστάσεις σας);

Τα προϊόντα μας, ο Πετροβάμβακας με ECOSE Technology, ο Φυσικός Ορυκτοβάμβακας της Knauf Insulation  με ECOSE Technology και το Heraklith, ο γνωστός Ηρακλείτης, είναι υλικά τα οποία έχουν μοναδική αντιμετώπιση στον ελληνικό χώρο λόγω της υψηλότατης ποιότητάς τους. Έχουν πιστοποιήσεις οι οποίες καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις του κράτους και της Ευρώπης αλλά και τις απαιτήσεις για εθελοντικές πιστοποιήσεις όπως το LEED, το BREEAM και το DGNB. Οι ορυκτοβάμβακές μας παραγμένοι σε υψηλότατες θερμοκρασίες, είναι υλικά τα οποία είναι χημικά σταθερά και λόγω της υψηλότατης ποιότητας τους έχουν την προτίμηση του καταναλωτή και χρησιμοποιούνται και στο Εξοικονομώ-Αυτονομώ.
 
Τι πιστοποιείται, τι καλύπτεται από εγγύηση;

Η πιστοποίηση είναι σαφέστατα μέρος του γενικότερου προϊόντος που προσφέρει η Knauf Insulation. Η μεγάλη διάρκεια ζωής και η χημική σταθερότητα των προϊόντων Πετροβάμβακα και Φυσικού Ορυκτοβάμβακα  με ECOSE Technology καθώς και του Heraklith, έχουν σαν αποτέλεσμα ότι η διάρκεια ζωής τους είναι τουλάχιστον η ίδια με τη διάρκεια ζωής των ίδιων των κατασκευών.
 
Ποια είναι τα «στοιχήματα της χρονιάς» (που πρέπει να κερδηθούν) ;

Το στοίχημα της χρονιάς για την Ελλάδα είναι να έχουμε μία σταθερή ανάπτυξη ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό τομέα έτσι ώστε να συνεχίσουμε να προσελκύουμε κοινό με υψηλή αγοραστική δύναμη κάτι που κάνει απαραίτητη την κατασκευή με υψηλότατη ποιότητα. Οι υψηλές απαιτήσεις, οι σωστές και αυστηρές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν ποιότητα, ασφάλεια, άνεση και επίπεδο ζωής, θα μας επιτρέψουν να είμαστε στην κορυφή, αποφεύγοντας τους κινδύνους του ανταγωνισμού στη χαμηλή πλευρά της αγοραστικής αλυσίδας.  

Όσο αφορά την Knauf Insulation το στοίχημα είναι να ενημερώσουμε τον κόσμο και τους μηχανικούς και τους κατασκευαστές αλλά πολύ περισσότερο και τους ιδιώτες έτσι ώστε να έχουν πλήρη επίγνωση για τα προϊόντα που διαλέγουν και την υψηλή ποιότητά τους.

Με αφορμή τα 10 χρόνια  Πράσινο Σπίτι & Κτίριο και  4green.gr.

Γνωρίζουμε ότι το περιοδικό Πράσινο Σπίτι & Κτίριο και το site 4green.gr καλύπτουν ένα σημαντικό τμήμα της ενημέρωσης του καταναλωτή αλλά και του τεχνικού κόσμου και δεν μας κάνει εντύπωση ότι έκλεισε δέκα χρόνια κυκλοφορίας. Είναι προφανές ότι περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί και τα επόμενα δέκα χρόνια, στην εικοσαετία κυκλοφορίας!