Η Kosmocar, επίσημος εισαγωγέας της VW, μαζί με την Protergia, με σκοπό να διαδώσουν την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας και να την κάνουν προσιτή, προχώρησαν σε μια συνεργασία, η οποία προς το παρόν αφορά στο μίνι μοντέλο της VW το e-up! προσφέροντας το με έκπτωση που σχεδόν αγγίζει τις 10.000 ευρώ.

Για τη πλήρη φόρτισή της μπαταρίας σε μια κοινή οικιακή πρίζα χρειάζονται 9 ώρες.

Ο 1,4 TGI του Leon είναι ο γνωστός μας 1,4 TSI του Ομίλου VW, ο οποίος ειδικά για την περίσταση καίει και φυσικό αέριο, αποδίδοντας 110 ίππους ισχύος.

Το e-up! είναι full διαδραστικό μέσω της εφαρμογής Car-Net e-Remote δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη μέσω υπολογιστή ή smartphone να ελέγχει τη διαδικασία φόρτισης.

Οικονομία και οικολογία συμμαχούν

Διαβάστηκε από 1948 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/8/2018

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις οικολογικές τεχνολογίες. `Αξιος «πράσινος» εκπρόσωπος το ηλεκτροκίνητο Volkswagen e-up! by Protergia με δελεαστική τιμή και δώρο το ρεύμα του για ένα χρόνο.

 
  • Από 19.590 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό
Έτσι λοιπόν, τo e-up! powered by Protergia διατίθεται για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων στην προνομιακή τιμή των 19.950 ευρώ από την αρχική των 28.250 ευρώ.
 
Το e-up! by Protergia διαθέτει πλήρη βασικό εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, Cruise Control, Ζάντες αλουμινίου 15", αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα καθίσματα και φρένο έκτακτης ανάγκης.
 
Παράλληλα το e-up! είναι full διαδραστικό μέσω της εφαρμογής Car-Net e-Remote δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη μέσω υπολογιστή ή smartphone να ελέγχει την κατάσταση του οχήματος, τη διαδικασία φόρτισης, το A/C, αλλά και να βλέπει τη θέση του.
 
  • Με 82 ίππους και 160 χλμ. αυτονομία
Το ηλεκτρικό μίνι διαθέτει 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco & eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και αυτονομίας. Με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82 PS και 210 Nm ροπής επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα. Φυσικά οι εκπομπές του σε CO2 είναι μηδενικές.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,7 kWh, σύμφωνα με τη φίρμα, εξασφαλίζει στο e-up! αυτονομία μέχρι 160 χλμ. με μέσο κόστος κατανάλωσης 1,10 ευρώ/100 χλμ.. Για μια πλήρη φόρτιση σε μια κοινή οικιακή πρίζα χρειάζονται 9 ώρες, ενώ με το wallbox που δίνεται δώρο μαζί με την αγορά ο χρόνος μειώνεται στις 6 ώρες.
 
  • Ειδικές παροχές by Protergia: Δώρο το ρεύμα για 1 χρόνο
Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο εταιρειών, σε δραστηριότητες σχετικές με την ηλεκτροκίνηση, για όλους τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών Volkswagen (e-up!, e-Golf, Golf GTE, Passat GTE) η Protergia δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς στο προνομιακό τιμολογιακό πακέτο «e-Protergia Οικιακό».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ακόλουθες προνομιακές παροχές:
- Ένα τιμολόγιο ειδικά σχεδιασμένο για τους κατόχους ηλεκτρικών Volkswagen
- Δωρεάν την ενέργεια ενός έτους για τη φόρτιση του ηλεκτρικού Volkswagen (για 10.000 χλμ.)
- Έως και 21% έκπτωση στις χρεώσεις ηλεκτρικού ρεύματος του σπιτιού σας
- Χωρίς εγγύηση με την εξόφληση μέσω πάγιας εντολής τραπεζικού λογαριασμού.
 
  • Δοκιμή by Auto Τρίτη: SEAT Leon 1,4 TGΙ - Το πιο fun to drive CNG
 Όπως και το προ-ανανέωσης SEAT Leon, έτσι το τρέχον διατίθεται και σε έκδοση CNG. Τεχνικά δεν υπάρχει καμία διαφορά ως προς τον κινητήρα που έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν, και άρα οι «διαφορές» εντοπίζονται στο αισθητικό κομμάτι, αλλά και σε επιμέρους σημεία που έχουμε διαγνώσει κατά τις δοκιμές των υπόλοιπων εκδόσεων. Το νέο SEAT Leon 1,4 TGI διατίθεται στη χώρα μας σε μια και μοναδική εξοπλιστική έκδοση (Style), η οποία κοστίζει 18.395 ευρώ.

Ο κινητήρας που «φορά» η έκδοση με Φυσικό Αέριο του SEAT Leon είναι μια τροποποιημένη εκδοχή του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το Φυσικό Αέριο. H μέγιστη ισχύ φτάνει τους 110 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ.

Όσον αφορά στη λειτουργία του, με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, το φυσικό αέριο επαρκεί για 400 χλμ. κίνησης και η βενζίνη για άλλα 900, φθάνοντας στο θεωρητικό νούμερο των 1.300 χλμ.

Μεγάλο ωστόσο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι και η οικονομία που προσφέρει με το φυσικό αέριο, αφού θεωρητικά και με βάση την τιμή του καυσίμου (0,897 ευρώ/κιλό), το Leon 1,4 TGI καίει μόνο 3,14 ευρώ/100 χλμ.
 
 What is new
- Κινητήρας διπλού καυσίμου 1,4 TGI με 110 PS
- Μέση κατανάλωση 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ.
- Έχει αυτονομία 1.300 χλμ.
- Κοστίζει 18.590 ευρώ
 
Που «φουλάρω» CNG;
  • Ανθούσα Αττικής: 24ωρος Σταθμός Ανεφοδιασμού (1ο χλμ Λεωφόρου Ανθούσας)
  • Κηφισιά Αττικής: 24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Λεωφόρος Κηφισίας 264)
  • Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής: 24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (8ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα προς Λαμία)
  • `Αγιος Ιωάννης Ρέντης Αττικής: 24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ (Καναπιτσερή 12 & Ηλ. Βενέζη 4)
  • `Ανω Λιόσια Αττικής: 24ωρος Σταθμός Ανεφοδιασμού (Καραϊσκάκη και Νικηταρά)
  • Πυλαία Θεσσαλονίκης: 24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 128)
  • Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης: 24ωρο Πρατήριο BP-Fisikon (Κων/νου Καραμανλή 136, Ιωνία)
  • Βόλος: 24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Οδός Λαρίσης 202)
  • Λάρισα: Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Οδός Βόλου 65)
  • Λαμία: 24ωρο Πρατήριο BP-Fisikon (6ο χλμ Π.Ε.Ο. Λαμίας-Στυλίδας).
     
 
  • Κάν` το πράσινο & κινήσου οικονομικά 
Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να παίρνει την ανιούσα, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Αυτό φαίνεται πως έλαβαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της SsangYong και διαθέτουν τα Tivoli και XLV με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις εκδόσεις «ECO».
 
Είναι μάλιστα τα μόνα μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρα βενζίνης απόδοσης 128 ίππων, πετρελαίου απόδοσης 116 ίππων και βενζίνης-υγραερίου επίσης 128 ίππων, ενώ συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εξοπλισμένα με μία δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν «τρώει» καθόλου από το χώρο αποσκευών, τα δύο SUV της κορεάτικης φίρμας, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία αγγίζει τα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).
 
Στο πεδίο της οικονομίας η κίνηση με υγραέριο είναι κατά, τουλάχιστον, 45% πιο συμφέρουσα από την κίνηση με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι χαμηλότερες. Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% έως 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, ενώ χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%.
 
Αξίζει να αναφέρουμε τέλος, πως οι κάτοχοι Tivoli και XLV μπορούν να προσθέσουν το σύστημα υγραεριοκίνησης με 1.200 ευρώ, όσο είναι δηλαδή και το επιπλέον κόστος αγοράς των μοντέλων στην έκδοση «ECO», ενώ ισχύουν τόσο η πλήρης 5ετής εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης, όσο και η Εγγύηση Επαναγοράς. Η συντήρηση του συστήματος, το οποίο ακολουθεί πιστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές όντας συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000, γίνεται είτε 1 φορά το χρόνο, είτε ανά 15.000 χλμ.

►Green AutoNews 
Η Audi θέλει να μετατρέψει το νερό σε… diesel
Η Audi έχει βάλει στόχο να μετατρέψει το υδρογόνο σε μια νέα μορφή καυσίμου που ονομάζει «e-diesel». Μέσω της διαδικασίας της ηλεκτρόλυσης θα διασπά το νερό σε οξυγόνο και υδρογόνο και στην συνέχεια, λαμβάνοντας διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, θα δημιουργεί νέες ενώσεις υδρογονανθράκων. Έπειτα, αυτές θα διαιρούνται και θα χρησιμοποιούνται, όπως ισχυρίζεται η Audi, είτε σαν e-diesel για τα αυτοκίνητα, είτε σε άλλες μορφές καυσίμου για βιομηχανική χρήση. Τα σχέδια της εταιρείας αφορούν στην παραγωγή 400.000 λίτρων «πράσινου» καυσίμου κάθε χρόνο, αρχής γενομένης από το 2018.
 
Προ των πυλών το υδρογονοκίνητο SUV της Hyundai
 Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες του νέου SUV της Hyundai το οποίο θα χρησιμοποίει τεχνολογία κυψελών υδρογόνου (fuel cells). Αισθητικά, η σχεδίαση θυμίζει εν πολλοίς το άρτι αφιχθέν Hyundai Kona. Σύμφωνα με πληροφορίες, το επερχόμενο «πράσινο» SUV θα έχει στη φαρέτρα του τεχνολογίες νέας γενιάς με το σύστημα κυψελών υδρογόνου να είναι 20% ελαφρύτερο και 9% αποδοτικότερο σε σχέση με το ix35. Επιπλέον, αυξημένη θα είναι η ισχύς κατά 20% με την μάρκα να ισχυρίζεται πως η αυτονομία θα αγγίζει τα 800 χλμ.
 
Ηλεκτροκίνητο ταχύτερο από μονοθέσιο της F1
Η νέα, δεύτερη γενιά του Tesla Roadster παρουσιάστηκε επίσημα εντυπωσιάζοντας με την εμφάνιση, αλλά και τις καταιγιστικές επιδόσεις, που το καθιστούν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Χρειάζεται μόλις 1,9 δλ. για να φτάσει τα 96 χλμ./ώρα από στάση με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά, σύμφωνα με ισχυρισμούς της φίρμας, τα 400 χλμ./ώρα. Πέρα όμως από την ταχύτητα, σπάει το ρεκόρ και στον τομέα της αυτονομίας καθώς οι μπαταρίες χωρητικότητας 200 kWh εξασφαλίζουν 1.000 χλμ. με μία φόρτιση. Τέλος, το Roadster είναι τετρακίνητο, όντας εφοδιασμένο με 3 ηλεκτρικά μοτέρ, ένα μπροστά και δύο πίσω. Η τιμή του ξεκινά από τις 200.000 δολάρια, ήτοι 168.000 ευρώ.

Tags: GREEN CARS, TECH
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ