Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης υπηρεσίας ξεκίνησε το 2020 και έχει συμβάλλει σημαντικά στη διαφοροποίηση των πελατών και των συνεργατών της Schneider Electric στην αγορά, απλοποιώντας τις καθημερινές

Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης υπηρεσίας ξεκίνησε το 2020 και έχει συμβάλλει σημαντικά στη διαφοροποίηση των πελατών και των συνεργατών της Schneider Electric στην αγορά, απλοποιώντας τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

mySchneider: Η Schneider Electric παρουσιάζει την εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες και τους συνεργάτες της!

1.517 επισκέψεις στο άρθρο

Μία εξατομικευμένη ιστοσελίδα βοηθά τους πελάτες της εταιρείας να προωθήσουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.

Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο πελάτες και συνεργάτες παγκοσμίως απολαμβάνουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία με βάση τις προτιμήσεις τους, συγκεντρώνοντας τις διαφορετικές υπηρεσίες, whitepapers, webinar και εργαλεία σε ένα μοναδικό μέρος και κάνοντας τις καθημερινές τους δραστηριότητες πιο εύκολες και αποδοτικές.

Kοινοποίησε το »


Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, επιτυγχάνει ένα σημαντικό ορόσημο προσφέροντας μια εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, την υπηρεσία mySchneider. Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας και η υποστήριξη της επιχειρηματικής τους ανάπτυξης.

Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης υπηρεσίας ξεκίνησε το 2020 και έχει συμβάλλει σημαντικά στη διαφοροποίηση των πελατών και των συνεργατών της Schneider Electric στην αγορά, απλοποιώντας τις καθημερινές τους δραστηριότητες, μέσω: «Προτεραιότητά μας είναι η παροχή μιας αποτελεσματικής, διαδικτυακής εμπειρίας 24 ώρες το 24ωρο, για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών μας», δήλωσε ο Peter Weckesser, Chief Digital Officer στη Schneider Electric. «Η εφαρμογή mySchneider αποτελεί ένα θεμελιώδες δομικό στοιχείο της στρατηγικής μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες των πελατών και μας βοηθά να τους παρέχουμε τα καλύτερα ψηφιακά εργαλεία και δυνατότητες».

Στόχος της Schneider Electric είναι να προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, να εργαστούν πιο αποτελεσματικά και να παρακολουθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος. Οι πελάτες της εταιρείας μπορούν πλέον να οργανώνουν το περιεχόμενο τους με τον τρόπο που τους ταιριάζει καλύτερα - να εμφανίζουν ή να αποκρύπτουν διαφορετικά στοιχεία και να αποφασίζουν για τη σειρά εμφάνισής τους. Το mySchneider παρέχει άμεση πρόσβαση σε όλους τους πόρους που χρειάζονται για τη διαχείριση της επιχείρησής τους και ανταποκρίνεται στις ατομικές προτιμήσεις και τις προσδοκίες τους.

Μέσω του mySchneider οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ειδικούς πίνακες ελέγχου, να ορίζουν ειδοποιήσεις για να ενημερώνονται για νέα προϊόντα και software, διαδικτυακά σεμινάρια, whitepapers και να λαμβάνουν ενημερώσεις για τεχνικές τεκμηριώσεις. Οι συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των διανομέων, έχουν πλέον πρόσβαση σε όλους τους πόρους, όπως επιχειρηματικές ευκαιρίες, πληροφορίες προϊόντων, αναφορές, παραγγελίες, παρακολούθηση παραγγελιών, οικονομικά, προγράμματα κατάρτισης, μέσω μιας ενιαίας πύλης, ειδικά προσαρμοσμένης για την υποστήριξη της επιχείρησής τους.

Οι διαχειριστές εγκαταστάσεων μπορούν να έχουν μια βέλτιστη εικόνα για την εύρυθμη λειτουργία του εγκατεστημένου εξοπλισμού, χάρη στην απεικόνιση των περιουσιακών στοιχείων, των συμβάσεων, του κύκλου ζωής  των προϊόντων και των προγραμματισμένων υπηρεσιών. Η αρχική σελίδα της εφαρμογής εμφανίζει από εργαλεία και πόρους, προϊόντα και εφαρμογές, έως πρόσθετες υπηρεσίες με βάση το προφίλ τους.

Στην ελληνική αγορά έχει ήδη λανσαριστεί το mySchneider για τον Μελετητικό Κλάδο από την αρχή του έτους και αρχές της νέας χρονιάς αναμένεται να λανσαριστούν δύο νέα portals για τους Ηλεκτρολόγους και τους System Integrators αντίστοιχα.
 
Δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο: https://www.se.com/gr/el/
 
 
 

Kοινοποίησε το »