Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και στην Ελλάδα και οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν κίνητρα για να το τολμήσουν από τώρα.

Η ηλεκτροκίνηση βρίσκει το δρόμο της και στην Ελλάδα

2.020 επισκέψεις στο άρθρο

Το πρόγραμμα «Κινούμαι ηλεκτρικά» έχει ήδη ξεπεράσει τους αρχικούς στόχους που είχαν τεθεί από τους αρμόδιους φορείς. Ποια είναι τα κίνητρα που δίνονται στους υποψήφιους αγοραστές.

Ευχάριστα είναι τα νέα σε ό,τι αφορά το τομέα της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη 13 αιτήσεις για ηλεκτροκίνητα ταξί, σύμφωνα με την Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πλούτων Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η κ. Σδούκου στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, υπάρχει θετική ανταπόκριση από τους πολίτες.

Kοινοποίησε το »


«Το πρόγραμμα Κινούμαι ηλεκτρικά πάει καλά. Ξεπεράσαμε ήδη τους στόχους που είχαμε βάλει. Το σκεπτικό μας είναι να βγει το αυτοκίνητο από τους δρόμους και να δώσουμε χώρο στα μικρά ηλεκτρικά μέσα μεταφοράς», τόνισε χαρακτηριστικά η ΓΓ, για να υπογραμμίσει ό,τι «μέχρι το 2019 η Ελλάδα είχε 500 αιτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα ενώ από το 2020 που θεσπίστηκε το θεσμικό πλαίσιο και το πρόγραμμα επιδότησης, και μέχρι σήμερα, ταξινομήθηκαν 6.340».

17.000 οι αιτήσεις για το οικολογικό μπόνους για ηλεκτρικά οχήματα

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικός είναι ο αριθμός των αιτήσεων που έχουν κατατεθεί για τη λήψη του οικολογικού μπόνους για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς όπως ενημέρωσε η κ. Σδούκου «δίνουμε κίνητρα μέσα από το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης. Οι αιτήσεις για το οικολογικό μπόνους για ηλεκτρικά οχήματα αγγίζουν συνολικά τις 17.000». Ειδικότερα, 11.800 αιτήσεις αφορούν στο ηλεκτρικό ποδήλατο, περίπου 1.300 για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, 3.500 για τα ηλεκτρικά δίκυκλα, ενώ για πρώτη φορά έχουν κατατεθεί 13 αιτήσεις για «πράσινα ταξί».

Τι γίνεται με τα σημεία εγκατάστασης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων

Την αισιοδοξία της για το θέμα των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων εξέφρασε η Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πλούτων Πρώτων Υλών, καθώς τόνισε ό,τι «αυξήθηκαν στους 950, από 100 που ήταν το 2019, και λειτουργούν σχεδόν σε όλες τις Εθνικές οδούς». Η κ. Σδούκου υπογράμμισε ό,τι «προτεραιότητα μας είναι, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, να διασφαλίσουμε περισσότερους πόρους για να δώσουμε κίνητρα στους ιδιώτες να εγκαταστήσουν φορτιστές», ενώ επεσήμανε ό,τι ένας φορτιστής αντιστοιχεί σε 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι εξελίξεις αυτές είναι, αν μη τι άλλο, ευχάριστες και σίγουρα είναι μία καλή αρχή, η οποία ανοίγει το δρόμο για ακόμα πιο θετικά νέα στην ηλεκτροκίνηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πολλοί είναι εκείνοι, οι οποίοι εκδηλώνουν τη πρόθεση -όχι μόνο στην Ελλάδα- να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο (διαβάστε περισσότερα εδώ).
 

Kοινοποίησε το »