Κουμπώνει στο ποδήλατο και το κάνει ηλεκτρικό

Διαβάστηκε από 22502 αναγνώστες -

Νέος ηλεκτρικός κινητήρας που κουμπώνει σε ποδήλατα και τα κάνει ηλεκτρικά με τελική ταχύτητα 25χλμ/ώρα. Συνδέεται και με το κινητό για να έχεις κοντέρ και είναι συμβατός με όλους τους σκελετούς.

 
  • Νέος ηλεκτρικός κινητήρας που κουμπώνει σε ποδήλατα
Ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας τσέπης είναι μια τρελή ιδέα από την ελβετική Sunstar. Παρουσιάζεται, το Modular Virtus. Ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης που εγκαθίσταται και απεγκαθίσταται σε ένα συμβατικό ποδήλατο σε λίγα μόλις λεπτά. Μια οικονομική και εύκολη στην χρήση πατέντα, για να μετατρέπουμε το ποδήλατο μας σε ηλεκτροκίνητο όποτε το θέλουμε μέσα σε πολύ λίγα λεπτά.
  • Το βάζεις στο ποδήλατο και πιάνει 25χλμ/ώρα
Το Virtus, είναι παρόμοιο με τα συστήματα ηλεκτροκίνησης των συμβατικών e-bikes. Η Sunstar έχει αναπτύξει τρεις επιλογές μπαταρίας.  Μια 11Ah, 400Wh οπίσθιας τοποθέτησης μπαταρία, μια 11Ah, 400Wh μπαταρία τοποθετημένη στην κορυφή του κάτω σωλήνα, και ένα διπλό σύστημα μπαταρίας με την 400Wh μπαταρία στον κάτω σωλήνα συν μια 8Ah, 300Wh μπαταρία στην κάτω πλευρά του κάτω σωλήνα. Οι δύο κύριες συνιστώσες του Virtus είναι ο 250 watt, 55 Nm κινητήρας του και ένας ελεγκτής πολλαπλών αισθητήρων που ελέγχει την έξοδο του κινητήρα και παρακολουθεί τη ροπή, το ρυθμό, τη γωνία και την ταχύτητα του στροφάλου. Πιάνει τελική ταχύτητα μέχρι και 25km την ώρα.
  • Συνδέεται με το κινητό για να έχεις και κοντέρ στο ποδήλατο
Το σύστημα περιλαμβάνει έναν υπολογιστή με οθόνη LCD για τη ρύθμιση μεταξύ τεσσάρων λειτουργιών, παρακολούθηση επιπέδου της μπαταρίας, και για μετρήσεις όσον αφορά την ταχύτητα, τα διανυθέντα χιλιόμετρα και άλλες.  Το Virtus συνδέεται επίσης ασύρματα σε ένα smartphone, υποστηρίζοντας τις επιδόσεις παρακολούθησης και ελέγχου.
  • Δεν έχει σημασία τι ποδήλατο έχεις αφού κουμπώνει σε όλους τους σκελετούς
Επειδή υπάρχουν πολλά είδη σκελετών, η εταιρεία λέει ότι το virtus είναι έτσι σχεδιασμένο για να είναι συμβατό με όλους. Σίγουρα όμως μπορεί να μπει στον κλασικό σκελετό που όλοι ξέρουμε χωρίς πίσω ανάρτηση.  
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ