Πάνω από 25% κάλυψη από ΑΠΕ για την ΙΚΕΑ

Διαβάστηκε από 1120 αναγνώστες -

Ο κολοσσός λιανικών πωλήσεων ΙΚΕΑ σημειώνει πρόοδο σχετικά με τη στρατηγική βιωσιμότητας του για πρώτη φορά, χάρη στις εγκαταστάσεις καθαρής ενέργειας και τα εκατομμύρια πράσινων προϊόντων που πούλησε το 2013.

 

Ο Όμιλος ΙΚΕΑ κυκλοφόρησε την έκθεση «People & Planet Positive Sustainability for 2013» αυτή την εβδομάδα, αποκαλύπτοντας νέα πρόοδο όσον αφορά τη στρατηγική της για την κάλυψη του 70% των ενεργεαικών του αναγκών από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέχρι το 2017 και την παραγωγή περισσότερης ανανεώσιμης ενέργειας από αυτή που καταναλώνει, ως το 2020.

Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία, η έκθεση δείχνει ότι το 2013 η IKEA:

  • Εγκατέστησε 550.000 ηλιακά πάνελ,
  • δεσμεύτηκε για την κατοχή 137 ανεμογεννητριών
  • πώλησε 22,4 εκατ. προϊόντα LED, συμπεριλαμβανομένων 12,3 εκατ. λαμπτήρων LED.

Ο Peter Agnefjäll, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΙΚΕΑ, δήλωσε σχετικά: «Ο καθένας, συμπεριλαμβανομένης και της ΙΚΕΑ, έχει κάποιο ρόλο να διαδραματίσει στην αντιμετώπιση των αναμενόμενων ελλείψεων πόρων και των επιπτώσεων της αλλαγής του κλίματος, προσφέροντας στους ανθρώπους μια καλή ποιότητα ζωής. Με το όραμά μας για τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους περισσότερους ανθρώπους, είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας εκτός από αυτόν με βιώσιμο τρόπο».

Ο Steve Howard, Διευθύνων Σύμβουλος Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΙΚΕΑ, δήλωσε: «Ένα χρόνο μετά την έναρξη της στρατηγικής μας People & Planet Positive”, έχουμε κάνει καλή πρόοδο -  υπερδιπλασιάσαμε την ποσότητα βαμβακιού που αγοράζουμε από πιο βιώσιμες πηγές, επενδύσαμε σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, και επιτρέψαμε σε εκατομμύρια ανθρώπους να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο στο σπίτι τους. Τα 22 εκατομμύρια προϊόντα LED που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους δείχνουν ότι τα περισσότερο βιώσιμα προϊόντα έχουν μεγάλη απήχηση, όταν οι πελάτες μπορούν να κατανοήσουν την οικονομία που μπορούν να κάνουν από την πρώτη μέρα».

Η IKEA δημοσίευσε τη φιλόδοξη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα, ”People & Planet Positive” πέρυσι, η οποία έχει σχεδιαστεί για να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης και η παράδοση αναμένεται μέχρι το τέλος του 2020.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ