Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, η SMA πέτυχε πλήρως τους στόχους που είχε θέσει, καθώς και το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα κερδών στην ιστορία της. Η επιτυχής αυτή εξέλιξη βασίστηκε τόσο στη διεθνή παρουσία της εταιρείας όσο και στο διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που επιτρέπουν στην SMA να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα πελατειακών απαιτήσεων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, η εταιρεία διατήρησε το μερίδιο αγοράς της παγκοσμίως στα επίπεδα του περασμένου έτους - 35% - σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - 4green.gr