Ολοκληρωμένες Β2Β υπηρεσίες από την LG

Διαβάστηκε από 1150 αναγνώστες -

Εξυπηρέτηση 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες την ημέρα, περιλαμβάνουν οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες service & after sales support της LG Electronics.

 
Η LG Electronics Hellas (LG), δημιουργεί καινοτόμες, κομψές και ενεργειακά αποδοτικές λύσεις κατάλληλες για οικιακό κλιματισμό αλλά και για κεντρικό κλιματισμό επαγγελματικών χώρων καθώς και αντλίες θερμότητας για ψύξη-θέρμανση & παραγωγή ζεστού νερού χρήσης. Το τμήμα B2B της LG υποστηρίζει τις παραπάνω λύσεις με pre & after sales υπηρεσίες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη ζωή των καταναλωτών και των εταιρικών πελατών ευκολότερη και καλύτερη.
Συγκεκριμένα, η LG παρέχει ολοκληρωμένες, αποκλειστικές Β2Β υπηρεσίες after sales & service στους εταιρικούς της πελάτες, οι οποίοι μπορούν να καλέσουν από σταθερό στο τηλέφωνο 801 11 500 400 και από κινητό ή από το εξωτερικό στο τηλέφωνο 210 4800564. Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG δέχεται κλήσεις για οποιοδήποτε θέμα βλάβης ή δυσλειτουργίας 24 ώρες το 24ωρο/7 μέρες την εβδομάδα χωρίς ηχογραφημένα μηνύματα, με απευθείας επικοινωνία με εκπρόσωπο της εταιρείας.
Με περισσότερα από 80 εξουσιοδοτημένα Service Centers σε όλη την Ελλάδα, η LG προσφέρει πανελλαδική κάλυψη ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, ενώ το LG Service Κλιματισμού καλύπτει στο 100% το κόστος επισκευής εντός εγγύησης. Σε όλες τις επισκευές εντός εγγύησης η LG καλύπτει όχι μόνο το κόστος του ανταλλακτικού αλλά και το κόστος της εργασίας χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Όσο αναφορά τις επισκευές εκτός εγγύησης ο πελάτης χρεώνεται ένα πάγιο ποσό και δεν επιβαρύνεται με χρονοχρέωση (δηλαδή χρέωση ανάλογα με τον χρόνο που χρειάστηκε να επισκευασθεί η μονάδα).
Στις ολοκληρωμένες υπηρεσίες Service & after sales Support που προσφέρει η LG Electronics Hellas για οποιαδήποτε επαγγελματική λύσης ψύξης - θέρμανσης συμπεριλαμβάνεται η εκκίνηση μονάδων επαγγελματικού κλιματισμού VRF LG Multi V από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, η καταγραφή δεδομένων λειτουργίας καθώς και η παράδοση των συστημάτων κλιματισμού σε λειτουργία στον τελικό πελάτη ή την τεχνική εταιρεία. Επιπλέον, για όλες τις μονάδες τοίχου διαιρούμενου τύπου που τιμολογήθηκαν από τον Ιούνιο του 2015 και μετά η LG παρέχει δεκαετή εγγύηση στο συμπιεστή Inverter χωρίς την προϋπόθεση να έχει γίνει ετήσιο σέρβις. Αυτό αποτελεί μία προσφορά προς τους πελάτες της LG καθώς χάρη στην TUV που έχουν λάβει οι συμπιεστές, η αξιοπιστία και η αντοχή τους σε αντίξοες συνθήκες είναι δεδομένη. Τέλος, η LG προσφέρει επιπρόσθετη εγγύηση 2 ετών σε όσα ανταλλακτικά αντικαθίστανται (εντός ή εκτός εγγύησης) ενώ σε συνεννόηση με τον αρμόδιο πωλητή, οι πελάτες της LG μπορούν να επεκτείνουν την περίοδο που ισχύει η εγγύηση.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ