Ηλεκτρικό λεωφορείο διανύει 415 χλμ. με μία μόνο φόρτιση (video)

Διαβάστηκε από 4859 αναγνώστες -

Η ProTerra προσπαθεί να κάνει για τα λεωφορεία ό, τι και η Tesla με τα αυτοκίνητα, και δεν είναι έκπληξη, δεδομένου ότι ο Ryan Popple, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, εργαζόταν για τον Elon Musk.

 
Μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά λεωφορεία της εταιρίας έχουν διακριθεί για την αποτελεσματικότητά τους, το γεγονός ότι είναι ελαφριά και για την αυτονομία τους. Η τελευταία ανακάλυψη έχει να κάνει με το ότι η εταιρεία έχει οδηγήσει το τελευταίο μοντέλο της για διακόσια πενήντα οκτώ μίλια με μία μόνο φόρτιση, αφήνοντας πίσω το ρεκόρ του ηλεκτρικού λεωφορείου BYD με 200 μίλια.

Αυτό το νέο ρεκόρ επιτεύχθηκε από το Proterra 40-foot Catalyst XR με μπαταρίες 8 NMC Li-ion, που αποθηκεύουν 257 kWh ενέργεια. Μέση ταχύτητα ήταν 30 mph (48 kph), η οποία είναι αρκετά ρεαλιστική για ένα λεωφορείο, και η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν 0,8 kWh / μίλι, το οποίο είναι πολύ καλό για ένα όχημα αυτού του μεγέθους που μεταφέρει πολλούς ανθρώπους. Είναι, μάλιστα, σημαντικό γιατί από τη στιγμή που ξεπερνάμε τη μέση ενέργεια που απαιτείται σε μια μέρα από ένα λεωφορείο, με ένα περιθώριο ασφαλείας, τα ηλεκτρικά λεωφορεία μπορούν να καταστούν έτοιμα για μεγάλα πράγματα:

Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών, η ProTerra προβλέπει ότι τα δέκα πακέτα XR configuration (321kWh) θα επιτυγχάνουν 300 μίλια με μια φόρτιση. Σύμφωνα με τα δεδομένα General Transit Feed Specification (GTFS), οι τυπικές αστικές και υπεραστικές διαδρομές λεωφορείων στις Ηνωμένες Πολιτείες διανύουν λιγότερα από 200 μίλια την ημέρα, καθιστώντας τις περισσότερες διαδρομές μέσα στις δυνατότητές της τρέχουσας τεχνολογίας της ProTerra.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα λεωφορεία ProTerra είναι καλή επιλογή είναι ότι δεν είναι συμβατικά λεωφορεία τροποποιημένα έτσι ώστε να γίνουν ηλεκτρικά: «Τα λεωφορεία ProTerra είναι τα μόνα οχήματα μαζικής μεταφοράς που κατασκευάστηκαν εξαρχής ως ηλεκτρικά οχήματα. Με ένα μοναδικό αεροδυναμικό αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και προηγμένα σύνθετα υλικά, είμαστε σε θέση να μειώνουμε τη μάζα για τη μέγιστη αποδοτικότητα», λέει ο John Sleconich, Chief Engineer της Proterra.

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα είναι επίσης συμφέροντα τόσο για τα πρακτορεία διαμετακόμισης, όσο και για το περιβάλλον: Τα ηλεκτρικά οχήματα της ProTerra είναι έτοιμα να επιφέρουν μια σημαντική επίδραση στην αγορά διαμετακόμισης, λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους του καταλύτη ανά μίλι σε σύγκριση με το ντίζελ, το CNG, και το ντίζελ στα υβριδικά λεωφορεία. Εκτός από τα 12 χρόνια ζωής ενός λεωφορείου, οι πελάτες της ProTerra θα μειώσουν δραματικά το κόστος συντήρησης, εξοικονομώντας περίπου $ 135Κ. Τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι επίσης πολλά. Συλλογικά, οι πελάτες της ProTerra έχουν καταγράψει αποτρέψει την εκπομπή εκατομμυρίων ρύπων.


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ