VW Golf GTE

QUANT e-Sportlimousine nanoFLOWCELL

Subaru Viziv 2 Concept

Hyundai Intrado concept

Τα «πράσινα» μοντέλα της Γενεύης που ξεχώρισαν

Διαβάστηκε από 1698 αναγνώστες -

Ανάμεσα στα μοντέλα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, υπάρχουν και τα «πράσινα» μοντέλα, τα οποία ξεχώρισαν τόσο για την σχεδίασή τους όσο και για την οικολογία τους.

 
Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ για ακόμα δύο ημέρες οι πύλες θα παραμείνουν ανοιχτές για το κοινό. Ανάμεσα λοιπόν στα νέα μοντέλα, στις πρωτότυπες προτάσεις των εταιρειών και τα supercars τους, βρίσκονται και τα «πράσινα» μοντέλα, τα οποία –αναμφίβολα- αποτελούν μία νέα τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών μιας και κατασκευάζονται με σκοπό την ελαχιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου και τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Κάποια από αυτά τα μοντέλα σας τα παρουσιάζουμε, καθώς μαγνήτισαν τα… περισσότερα βλέμματα στο Σαλόνι…

Hyundai Intrado concept
Το νέο Hyundai Intrado concept είναι ένα νέο πρωτότυπο crossover της εταιρείας, το οποίο θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρωτότυπο μοντέλο είναι το πρώτο πρότζεκτ, που έχει αναλάβει ο Peter Schreyer και εξωτερικά ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας (fluidic sculpture), ενώ παράλληλα έχει δοθεί μεγάλη βάση στην αεροδυναμική και στο μινιμαλιστικό design. Σύμφωνα με την εταιρεία, το βάρος του πρωτότυπου είναι σε χαμηλό επίπεδο, μιας και ο σκελετός έχει φτιαχτεί με υλικά ελαφρού κράματος, που έχουν αναπτυχθεί στο εργοστάσιο της Hyundai.

Η μινιμαλιστική φιλοσοφία εφαρμόζεται και στο εσωτερικό του μοντέλου, αφού η καμπίνα είναι απλή και λιτή, ενώ χρησιμοποιήθηκαν προηγμένα υλικά κατασκευής και ανθρακόνημα. Επίσης, η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, διαχωρίζει τη θέση του οδηγού από τον συνοδηγό και επάνω της έχουν τοποθετηθεί όλα τα τεχνολογικά καλούδια και φυσικά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Κάτω από το καπό, έχει τοποθετηθεί κινητήρας εναλλακτικού καύσιμου και συγκεκριμένα το πρωτότυπο Intrado θα κινείται με ένα νέας γενιάς κυψελών υδρογόνου μοτέρ, ενώ θα διαθέτει μπαταρία ιόντων-λιθίου 36 kWh. Σημειωτέον ότι ο πλήρης ανεφοδιασμός του μοντέλου πραγματοποιείται σε μόλις λίγα λεπτά και η αυτονομία του φτάνει μέχρι και τα 600 χλμ.

QUANT e-Sportlimousine nanoFLOWCELL
Στη Γενεύη παρουσίασε η nanoFLOWCELL το νέο QUANT e-Sportlimousine, ένα 4θέσιο σπορ πρωτότυπο μοντέλο που αποτελεί –σύμφωνα με την εταιρεία- ένα «πολύ ειδικό τεχνολογικά όχημα», αφού κινείται με ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου και ηλεκτροχημικών ενώσεων. 

Ειδικότερα το σπορ μοντέλο έχει 5.250 χλστ. μήκος, ενώ όσον αφορά στη σχεδίαση του, το QUANT e-Sportlimousine φέρει μια αρκετά επιθετική μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά είναι μικρά σε διαστάσεις και «τραβηγμένα» προς τα πίσω. Το πίσω μέρος -πολύ πιο φουτουριστικό- φέρει έναν διαχύτη, ο οποίος φιλοξενεί ένα τεράστιο φως ομίχλης τύπου Formula 1, ενώ η οροφή του εντυπωσιάζει με το… διπλό «καμπυλωτό» σχήμα. Επίσης, το 4θέσιο coupe διαθέτει δύο πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και 22άρες ζάντες αλουμινίου.

Εσωτερικά, το νέο QUANT e-Sportlimousine διαθέτει μια μεγάλη κεντρική κονσόλα που περιλαμβάνει μια τεράστια ηλεκτρονική οθόνη, καθώς όλες οι λειτουργίες του πρωτότυπου είναι αυτοματοποιημένες, ενώ ξεχωρίζουν τα φινιρίσματα με επένδυση ξύλου.

Μηχανικά τώρα, το νέο QUANT e-Sportlimousine φέρει ένα εξελιγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου, που σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να αποδώσει 925 ίππους και να δώσει στο μοντέλο τη δυνατότητα να ολοκληρώσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. Βέβαια, όλα αυτά είναι θεωρητικά και τίποτα προς το παρόν δεν είναι επιβεβαιωμένο…

Subaru Viziv 2 Concept
Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε στη Γενεύη τη 2η γενιά του Viziv Concept -η πρώτη γενιά του οποίου είχε παρουσιαστεί έναν χρόνο πριν- το οποίο πρόκειται για ένα compact crossover με 4θέσια διάταξη καθισμάτων και άνεση «οδηγικής απόλαυσης», σύμφωνα με τη Subaru.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο Viziv είναι ένα crossover με σύγχρονο στιλ, που φέρει μια μεγάλη μάσκα μπροστά με επιμήκεις προβολείς, οι οποίοι φιλοξενούν φώτα ημέρας LED, καθώς επίσης διαθέτει και από δύο χαρακτηριστικούς στρογγυλούς προβολείς ομίχλης στο κάτω μέρος του μπροστινού και πίσω προφυλακτήρα.

Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, το Viziv 2 Concept αξιοποιεί την υβριδική τεχνολογία, αφού εφοδιάζεται από έναν 1.600άρη turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού και επίπεδης διάταξης κυλίνδρων, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ τοποθετημένα στον πίσω άξονα. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η μετάδοση της κίνησης -μέσω του Lineartronic CVT κιβωτίου- «εμπλέκει» και τους 4 τροχούς, χάρη στο νέο σύστημα 4κίνησης της Subaru (Independent-rear-motor-driven symmetrical AWD).

VW Golf GTE
Το VW Golf GTE αποτελεί την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου και συμπληρώνει την γκάμα του μικρομεσαίου, ως την 5ην διαφορετική εκδοχή όσον αφορά στο μηχανολογικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται. Χαρακτηριστικό είναι ότι -μέχρι τώρα- η γερμανική φίρμα διέθετε το Golf σε βενζινοκίνητη, πετρελαιοκίνητη, φυσικού αερίου και ηλεκτροκίνητη έκδοση. Εξοπλιστικά, το Golf GTE θα δανείζεται το σπορτίφ πακέτο των GTI και GTD, ενώ το επίσημο ντεμπούτο του θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το νέο VW Golf GTE εφοδιάζεται με δύο κινητήρες: έναν βενζινοκινητήρα 1,4 λτ.TSI 148 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 101 ίππους. Η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τους 201 ίππους και η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,6 δλ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 217 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, το plug-in υβριδικό μοντέλο καταναλώνει μόλις 1,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 35γρ./χλμ. Τέλος, η αυτονομία του -αμιγώς ηλεκτρικά- φτάνει τα 50 χλμ., ενώ συνολικά μπορεί να διανύσει μέχρι και 940 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ